#3 HALLOWEEN MAKE UP

Hej
Halloween już jutro, wiec czas zacząć się przygotowywać. Ja w tym roku postanowiłam skupić się na charakteryzowaniu  twarzy, a nie kostiumie. Pomysłów na umalowanie twarzy i wykonaniu na niej ran jest wiele. Podam wam prosty sposób na wykonanie takowej rany. Ja swoją ranę zrobiłam z kilku warstw chusteczki, a wykończyłam farbkami do twarzy, a dla lepszego efektu domalowałam ja zwykłymi szminkami w odpowiedniej tonacji. Również ranę możecie wykonać z żelatyny rozpuszczonej w wodzie. Po zaschnięciu będzie mieć ciekawy chropowaty kształt. Efekt będzie podobny, lecz wszystko oczywiście zależy od was. Dodatkowo dla ulepszenia charakteryzacji domalowałam cieniami do powiek siniaki i przybrudzenia. By swojemu makijażowi nadać charakteru pomalowałam usta w kolorze burgundowym.





A wy jakie macie stylizacje na halloween?
Zaprazam na mój>>>>Instagram        

Share this:

CONVERSATION

6 komentarze: