#4 SKIN CARE + LIFE HACKS

                                              
Cześć i Czołem :)
Dzisiaj ma dla was post, w którym będziecie mogli dowiedzieć się czegoś więcej o mnie, a mianowicie o mojej pielęgnacji twarzy. Ja niestety mam skórę mieszaną i jest ona dość problematyczna w pielęgnacji ehh... W tym poście przygotowałam kilka porad jak radzić sobie z takim typem skóry. Być może te pomysły, przypadną akurat wam do gustu!

    1. Pierwszą i najważniejsza rzeczą w trosce o zdrową skórę jest dbanie o nią od wewnątrz. Ja od dłuższego czasu łykam dwa przetestowane suplementy: Humavit Z i Calcium Pantothenicum. Tabletki są na zdrową skórę, długie włosy i paznokcie. Efekty oczywiście są! :D Szczególnie po Calcium Pantothenicum, ponieważ po nim włosy rosną jak na drożdżach... ale to już temat nie na tego bloga haha!

2. Ważnym punktem jest mycie twarzy żelem rano i wieczorem. Ja obecnie używam z Ziaji (zielonej serii)

3.Kloejna czynność to przemywanie twarzy tonikiem, aby nadać jej odpowiednie pH. Z racji takiej, że moja skóra jest mieszana robię to 2x dziennie. U każdego może to być równe zapotrzebowanie. Tonik- Clean&Clear

4.Kremy: na dzień by perfekcyjnie zmatowić moją skórę używam bazy matującej: Lefrosh, lecz gdy widzę, że moja skóra jest wysuszona zamieniam go na nawilżający krem ogórkowy- Ziaja. Raz na  miesiąc stosuję tygodniową kurację nocną redukująca niedoskonałości- Iwostin.

5. Dodatkowym elementem w pielęgnacji są maseczki. Ja zazwyczaj używam tych oczyszczających.
Dwie, które polecam to:
  •  Soraya- Clinic Clean (ma silne właściwości oczyszczające, efekty jak po oczyszczaniu w salonie kosmetycznym)
  • Ziaja- maseczka oczyszczająca


Life hacks:

♥  jeśli wasza skóra wydziela nadmiar sebum, a nie macie bibułek matujących to możecie je wykonać z papieru pergaminowego
♥  maseczka oczyszczająca (świetna na wągry): 2 kapsułki węgla aktywnego, 3 łyżki żelatyny, 2 łyżki wody
♥ olejek tamanu- lecznicze właściwości, niweluje blizny potrądzikowe, nawilża, wyrównuje koloryt, łagodzi podrażnienia, pomaga w walce z wypryskami. Mój ulubieniec!

A o to efekt mojej 2 miesięcznej kuracji tymi o to produktami. Jestem zachwycona!!!

                                                              

A wy jak dbacie o swoją skórę? Btw piszcie w komentarzach czy podoba wam się tego typu post.

Share this:

CONVERSATION

8 komentarze:

  1. Ja mam fioła na punkcie pielęgnacji, a szczególnie azjatyckiej. Myślałam, że pominiesz jakiś ważny krok pielęgnacji jak większość dziewczyn to robi, ale na szczęście twoja skóra jest dobrze zadbana. Jeśli chcesz urozmaicić tonizację cery to polecam raz na jakiś czas zrobić sobie maseczkę tonizującą ( waciki nasączasz tonikiem i nakładasz na twarz, wystarczy 3 minuty i cera jest naprawdę super odżywiona i nawilżona, najlepsze do tego są takie duże prostokątne waciki, robisz coś na zasadzie sheet maski )

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam firmę Iwostin, genialnie działa na moją naczyńkową cerę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisany post. Ja od czterech miesięcy jestem na Izoteku i moja pielęgnacja polega jedynie na zmywaniu twarzy tonikiem różanym i smarowaniu jej kremem nawilżającym, ale może kiedyś wypróbuje opisywane produkty :D Zapraszam do mnie <3 www.mademoisellekinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz nawilżyć bardzo skórę i tez wyrównać koloryt wypróbuj olej tamanu jest świetny dla każdego typu cery. Może także u ciebie sie sprawdzi!

      Usuń