#7 RECENZJA LONG 4 LASHES

Kochani

Przez miesiąc miałam okazję testować produkt na wzrost rzęs z Long4Lashes.W zestawie otrzymałam serum jak i maskarę. Według mnie produkt jest świetny. Przed tym serum stosowałam masę odżywek, olejków które miały sprawić, że moje cieniutkie rzęsy kolosalnie wzrosną. Niestety nic nie spełniło moich oczekiwań. w przypadku Long4Lashes zauważyłam wzrost rzęs już po paru dniach. Niestety tusz do rzęs tej firmy średnio mnie zadowala. Mianowicie słabo je wydłuża, zaś serum jak najbardziej jest godne polecania!!





 

 
♥JULSON♥
 

Share this:

CONVERSATION

3 komentarze:

  1. Dobrze wiedzieć.

    http://synergia-gdansk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. również używałam serum - jest świetne!! czekam na kolejne posty ♡ pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w klasie co 2ga dziewczyna je używa i bardzo poleca, super efekty daje te serum :*

    OdpowiedzUsuń