#8 DOMINIKANA BEST PLACE

♥♥♥ Kochani,

dzisiaj przychodzę z postem o DOMINIKANIE. Dwa tygodnie temu byłam na najlepszych feriach zimowych jakie mogłam sobie wymarzyć!!! Według mnie wycieczka na Dominikanę jest warta swojej ceny i z pewnością każdemu ją polecę. Cały rok wysoka temperatura i niesamowite widoki.




Ludzie i atmosfera w tym uroczym miejscu jest świetna. Wszyscy sa otwarci i pomocni ♥ Jest to cos innego, inny świat, w którym się zakochałam ♥
 










 
Więcej zdjęć:

Share this:

CONVERSATION

4 komentarze:

  1. Ja jade do Grecji w czerwcu i juz nie moge sie doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam w Grecji! :)


    Zapraszam do obserwowania:
    Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacyjne fotki :-)
    Tam musi być rzeczywiście cudnie...
    Ale to chyba nie dla mnie bo mnie wysokie temperatury zabijają :-(
    No ale dobrze że ty bawiłaś się tam świetnie :-)
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ile pięknych zdjęć ! Chciałabym tam polecieć i to jeszcze dziś ! <3

    OdpowiedzUsuń