#5 ULUBIEŃCY LISTOPADA| NEONAIL COOPERATION

Kochani,
Wraz z końcem miesiąca chciałabym wam przedstawić moich ulubieńców listopada. Pokaże wam moje nowe odkrycia, które są warte polecenia.
 
 
 
 
 
Zaczynając od kosmetyków to:
 
1. Perfumy Narciso Rodriguez- obłędny zapach, idealny na zimę. Cenię je za to, ponieważ bardzo długo się utrzymują.
 

2. Olejek do włosów Aussie- niezastąpiony olejek na zniszczone końcówki. Mam wrażenie, że po tym produkcie, moje włosy mniej się rozdwajają, a także są zabezpieczone przed szkodliwym wpływem środowiska zewnętrznego.
 

3. Płyn micelarny Eveline- rewelacyjnie usuwa makijaż przy czym matowi skórę i wygładza.



 
4. Szminka Golden Rose- znane wszystkim szminki w kredce. Są to moje dwa ulubione odcienie na jesień.
 

5. Lakier hybrydowy Neonail- jedna rzeczą jaką otrzymałam w paczce był właśnie ten lakier. Kolor, może trochę nie na ta porę, ale to nie zmienia faktu, że jest prześliczny. Uwielbiam tą markę ze względu na trwałość produktów. Lakier utrzymuje się do 3-4 tyg. Rewelacja.

 
Również chciałabym wam polecić dwie książki, które w ostatnim miesiącu oddało mi się wreszcie skończyć. Oby dwie książki to horror-thriller, od początku do końca trzymają w napięciu!!! Zachęcam do przeczytania osoby, które lubią dreszczyk emocji!!
 
 



Buziaki, Julson

 
 

Share this:

CONVERSATION

10 komentarze:

  1. Perfum jest świetny i bardzo mi się podoba :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawi ulubieńcy, uwielbiam pomadki z GR!

    http://shizuko-ai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę spróbowac tych pomadek z GR i lakierów z Neo Nail! :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wypróbowania, jak dla mnie super produkty.

      Usuń
  4. Szminki sa zdecydowanie moim ulubieńcem ;)
    Pozdrawiam ♥ /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham te szminki z Golden Rose!
    pooositivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szminki Golden Rose - świetne, tylko szkoda, że się odbijają:(
    http://uglyographyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń